sabar again

assalamualaikum ,,,,

anis nak cakap yang nais ada kehilangan kawan yang xpatut dipanggil kawan . huhu , bukan ape mula2 dia back stabbing anis , then anis rasa dia memperbodohkan anis jerr . padahal selama ni anis dah cukup baik dgn dia , sumpah ! anis ikhlas gilerr kawan dgn dia , walupom anis xpenah  jumpa dia , tapi anis rasa dia baik lagih mase tuh , sampailah dia buat anis ni macam orang bodoh , menyesal dapt kwan macam tu . mula2 rampas hak orang , lepas tuh , buat2 muka xbersalah pulak . kau tahu x kau buat aku orang bodoh ! tapi kau silap , aku dah sedar dari tidur , so good byeeeeee ! and terima kasih atas jasa kau memperbodohkan dan membelakangi aku . soooo , terima kasih , kau block aku sebab aku dah xpayah susah block kau dah weii !

aku sakit hati gilerrr dgn kau .

tahnks to my beloved friends , waniey , alia , ah , fatimah , dayah , nabila , alya and semua ! korang selalu sokong aku . sayang korang .

No comments:

Post a Comment