kelantan dan chelsea ^^

ce teka nape aku letak title macam tuh ? kalau sape tahu angkat kaki :D aku letak macam tuh sebab perlawanan tuh berlaku semalam yang mana kelantan vs sime darby , chelsea vs bayern munich . yang berpihak kepada kelantan dan chelsea . n yang best aku dapat cuti sebab aku stay at kelantan . walaupomm aku sebenarnya DILAHIRKAN di terengganu . jangan marah semua . i just want to say . sebnarnya aku xminat pom chelsea . my favourite team is liverpool . yeahhh . walaupom sekrang nih , permainan mereka xmenentu n asyik bertukar pengurus jerrrrr . kesian kan . tapi harap2 bila ada pengurus baru nih , semakin meningkat lah permainan mereka . berbalik kepada kelantan . HEHEHEHE , nak tahu x semalam kat kota bharu sunyi jerrrr , sebab ramai yang pegii bukit jalil . semangat kann diorang . tabik woahhh , tak kira tua ke muda , semua g . tapii berbaloilahh kan . sebab menang . termasuk lah ehem2 . ahakss . kbai .





                                                chelsea punyer team !
                                                 liverpool punya team !
                                                kelantan punyer team !

p/s : semangat berpasukan tuh penting kannn .

No comments:

Post a Comment