bercuti at kampung

assalamualaikum

tadi aku baru jer sampai at rumah dari kampung sebelah umi aku at terengganu . enjoy habis bila dapat balik kampung kalau ada sepupu . huhuhuhu . banyak jugaklah yang aku dengan sedar-mara aku dok citer2 . dalam bercerita tuh , sempat jugak pak sedara dok sakat aku . dia cakap "haaa , fatin rahsia awok dah terbongkar sambil dia gelak2 . aku pom cakap rahsia mende pulak nih . dia gelak lagi ^__^ . lepas tuh baru aku ingat yang citer pasal dia tahu sape budak tuh . bulat mata ku sambil cakap syhhhhhh . diam r . huhuhu . apa daaa , at sane jugak aku dapat pegang baby sebab mak sedara aku bru jer 3 minggu melahirkan anak , punyalah syok dapat pegang baby . aku cakap kat umi , bila aku nak dapat adik lagih , jeles dah ni . umi cakap dah tua kan umi . aku pom senyum jerrr . huhuhu . dalam dok bercakap tuh , semua dok bertanya pasal kak nisa sebab minggu depan dia dah nak pegi menra gading . wah ! jeles gilerr aku . hmm . aku nak citerr lak pasal sepupu aku yang sorang tuh nama dia rafique rayyan , orang panggil ayyan , umur baru 3 tahun  , ada malam tuh , dia cakap kat aku n tok wan aku " angah ngan tok wan nak pegi ngurat eh , hairan aku sebab dia boleh cakap camtuh then gelak2 . pandai2 jerr budak tuh :D . SETAKAT ni duluh citerrr aku .

No comments:

Post a Comment